Passa al contingut principal

EBM LA MIMOSA


Entrades populars d'aquest blog

ESCOLES BRESSOL MUNICIPALS DE SANT CUGAT DEL VALLÈS. AIXÍ SOM

Som escoles acollidores plenes d’espais diversos i suggerents que donen resposta a les necessitats dels infants: espais de calma, de moviment, d’experimentació, de cura, de descans, de vida. Espais pensats en equip per a totes les persones que hi formem part, infants, vosaltres les famílies i els equips. Volem que us hi sentiu a gust i amb confiança. Partim de la concepció que l’infant és competent, capaç de pensar, de participar, de decidir, d’establir vincles afectius i relacions diverses, amb dret a viure en un ambient agradable on se senti respectat, estimat i valorat. Amb una mirada de confiança, intentem fer possible que les nenes i els nens cerquin noves descobertes a partir de la seva curiositat, del propi interès, posant en marxa totes les seves habilitats i capacitats, ajustant-nos al seu ritme, donant temps.  

NOSALTRES, ELS EQUIPS

  Valorem la nostra feina, en gaudim i no parem de crear i de transformar per millorar. Som equips inquiets en constant formació, ens agrada reunir-nos i reflexionar sobre allò que succeeix a les escoles. El nostre principal objectiu és el benestar dels vostres fills i filles, oferint-los tot allò que necessiten per créixer en un ambient de calma i alegria. Els equips estan formats per: una directora per escola, una tutora i una educadora per grup d’infants amb horaris diferenciats (tutora de 9h a 13h i de 15h a 17h i l’educadora de 10,30h a 15,30h), personal de cuina i personal de neteja.  

ELLS, ELS INFANTS

  ELLS, espontanis, imprevisibles, purs i amb una gran capacitat per aprendre, ho fan d’una manera autònoma i lliure. S’ocupen d’ells mateixos, dels seus moviments i del medi que els envolta, varien la seva activitat segons el propi interès de cada moment. Dosifiquen els seus esforços, planifiquen allò que volen fer, observen, actuen, utilitzen el seu cos, aprenen a preveure el resultat de les seves accions, a sentir els límits de les seves possibilitats, a modificar els seu moviment en funció d’allò que volen, en definitiva APRENEN A APRENDRE.